FAQs | Centre Moral i Cultural del Poblenou

Preguntes freqüents (FAQS)

Tens dubtes? Contacta amb nosaltres per a més informació. Prem aquí.
Página actualitzada: 17/11/2021.

Què passa si no puc venir a veure l'espectacle per la COVID-19?

No et preocupis, escriu un correu a info@elcentrepoblenou.cat amb 48h d'antelació a la teva funció exposant el motiu de força major i la justificació i et donarem resposta buscant una solució al teu cas i a les teves entrades.

Quins són els punts de venda oficials?

A banda de la nostra web, pots comprar a qualsevol punt de venda permès pel Centre Moral i Cultural del Poblenou. Aquests poden variar en el temps i dependre de cada espectacle, així que si tens dubtes escriu-nos a info@elcentrepoblenou.cat i t'ajudarem.

Cobreu comissió sobre el preu de l'entrada?

El preu de l'entrada de teatre sovint el decideix la companyia o productora de l'obra, i està destinat a cobrir les despeses de la producció. Però el sistema de venda d'entrades també té un cost, que assumeix de forma sencera el teatre: servidors, treballadors, manteniment, actualització de dates, preus i descomptes... Ajustem les comissions al màxim per tal de no repercutir a la teva butxaca, i seguim treballant cada dia per garantir el millor servei al millor preu.

Per què demaneu les meves dades durant el procés de compra?

El correu electrònic el necessitem per a enviar-te el comprovant de pagament i les entrades. La contrasenya és per a crear la teva zona personal per si vols reimprimir les teves entrades: pot ser la contrasenya que vulguis. No et preocupis, nosaltres no hi tenim accés. El nom, cognoms i DNI és per poder-te identificar com a comprador de les entrades, com una mesura de seguretat per a evitar el frau informàtic, però no en fem cap ús. El telèfon mòbil te'l demanem per si t'hem de comunicar una cancelació, retard o modificació de l'espectacle per al qual has comprat entrades. No l'utilitzarem per res més: t'ho garantim. El codi postal, el sexe i la data de naixament les utilitzem de forma estadística per conèixer una mica millor els nostres espectadors, i així poder-vos donar un millor servei.

Si compro on-line, m'omplireu la safata d'SPAM?

No, no et preocupis. Pots escollir en qualsevol moment si vols rebre els nostres butlletins. Les newsletters t'informaran de novetats dels nostres teatres, promocions exclusives, els millors preus, sorteigs i d'altres continguts que t'interessaran. I si no t'interessen, és tan fàcil com donar-se de baixa.

Puc comprar una entrada que no sigui per a mi?

Sí, no hi ha cap inconvenient. Si la persona que assistirà al teatre té dret a algun descompte, pots aplicar-lo durant el procés de compra. L'únic que haurà de fer aquesta persona és acreditar que té dret al descompte en el moment d'accedir al recinte.

Si no puc assistir a l'espectacle per al qual he comprat entrada, què puc fer?

No admetem canvis ni devolucions el mateix dia de l'espectacle o dies després. No obstant això, pots cedir la teva entrada a una altra persona si ho prefereixes o realitzar el canvi. Només es retorna el cost de l'entrada sense el cost de la comissió. Excepcionalment, es retornarà la totalitat de l'entrada més la comissió en cas de cancel·lació de l'esdeveniment o modificació del dia de funció. Contacte: secretaria@elcentrepoblenou.cat

Si l'entrada que vaig comprar era amb descompte i la persona que finalment vindrà no el pot gaudir, què puc fer?

No et preocupis. Vine mitja hora abans de l'inici de la funció a la taquilla del teatre i abona la diferència.

Si tinc dret a un descompte però ja he comprat l'entrada amb el preu estàndar, em retorneu la diferència?

No, no admetem canvis un cop comprades les entrades.

He comprat l'entrada online però no he rebut cap correu amb el comprovant ni amb l'entrada. Què faig?

Abans de tot, revisa la safata de correu brossa. A vegades, els sistemes de venda d'entrades són considerats com a potencialment perillosos per segons quin servidor, i van a parar allà. Si revises el correu i no hi són, posa't en contacte amb nosaltres abans de comprar de nou noves entrades, així evitarem possibles compres duplicades.

He d'imprimir la meva entrada?

No, no cal que imprimeixis l'entrada. Només cal que ens ensenyis l'entrada a la pantalla del mòbil, i ja està. Estalviem paper i tinta!

Si he perdut la meva entrada, què faig?

Pots accedir de nou a la taquilla online, anar a l'apartat de "Les meves butaques" i seguidament prem els botó "Tornar a enviar les entrades". Podem reimprimir-la a taquilla o enviar-te-la via correu electrònic, si ens ho demanes. Això sí, per localitzar-la necessitarem algunes dades del procés de compra, tals com el número de DNI, el correu electrònic de la teva zona personal o l'ID de l'entrada.

Si arribo tard al teatre, podré accedir a la sala?

Depèn de cada espectacle. Cada companyia posa les seves pròpies normes. Et recomanem que truquis al teatre per assegurar-te'n. En cas que puguis entrar, és possible que el personal d'acomodació et situi en una localitat diferent de la que vas comprar, per tal de molestar el menys possible al públic que ha estat puntual.

Puc portar el mòbil durant l'espectacle?

Està permès dur el mòbil a sobre dins de la sala, però aquest ha d'estar apagat: no n'hi ha prou amb silenciar-lo. El so i la llum dels telèfons molesten molt la companyia i el públic. L'incompliment d'aquesta norma suposarà l'expulsió del recinte.

Puc fer fotos o gravar en vídeo l'espectacle?

No es pot. L'incompliment d'aquesta norma suposarà l'expulsió del recinte. No et preocupis, les companyies de teatre fan el possible per tenir un bon material gràfic dels seus espectacles a les xarxes socials o a la plataforma CMC Play. Procura gaudir de l'espectacle, i oblida't de la tecnologia!

Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies per a recopilar informació que ajuda a optimitzar la visita a la pàgina web i cookies de tercer per a mostrar informació diversa dels esdeveniments a les xarxes socials.
Perfecte!